Szanowni Państwo,

Informujemy, że dotychczasowy serwis pod nazwą Bilkom został zastąpiony nową wersją.

Reklamacje i wnioski dotyczące zakupionych przez Państwo biletów za pośrednictwem starej wersji serwisu Bilkom mogą Państwo składać do przewoźnika, z którym została zawarta umowa przewozu na zasadach określonych w Regulaminie Bilkom-IC.

Reklamacje i wnioski dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną przez PKP Informatyka Sp. z o.o. związanych z działaniem starej wersji serwisu Bilkom, będą rozpatrywane przez PKP Informatyka Sp. z o.o. w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji przez PKP Informatyka Sp. z o.o. Reklamację lub wniosek należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości na adres: bilkom1@bilkom.pl

Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane:

  • - imię i nazwisko,
  • - numer Klienta,
  • - numer telefonu,
  • - adres mailowy,
  • - numer biletu.

Państwa dane osobowe pozyskane w związku z korzystaniem ze starej wersji serwisu Bilkom będą usunięte :

  • - po upływie 15 miesięcy od daty zakończenia ostatniego przejazdu na podstawie zakupionego biletu, niemniej jeśli dane zostały pozyskane na potrzeby wystawienia faktury
  • - po upływie 6 lat od końca roku obrachunkowego, którego dotyczy faktura.

W każdej chwili mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego i prawo do przenoszenia danych. W tym celu powinni Państwo zgłosić stosowne żądanie za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości na adres: bilkom1@bilkom.pl

Zapraszamy do skorzystania z nowej wersji serwisu BILKOM dostępnej pod adresem www.bilkom.pl.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki.
Zobacz Politykę Bezpieczeństwa.